Szkolenia: Współpraca w zespole

1

Po co?

Termin „zespół” wywodzi się z terminologii sportowej i określa jedną drużynę grającą w barwach jednego klubu w tym samym celu, np. zdobycia jak najwięcej bramek, koszy czy wygranych setów. Każdy należący do takiego zespołu posiada określoną rolę, pozycję w systemie i konkretne zadania do wykonania. Celem szkoleń dedykowanych pracy w zespole jest rozwój spójnego, komplementarnego, efektywnego zespołu. Zespołu, który ma wspólną wizję siebie i siebie nawzajem, idzie w jednym kierunku i partnersko realizuje tę wizję w codziennym działaniu.
2

Dla kogo?

Najbardziej skorzystają osoby, które znalazły się w sytuacji kiedy:
– w ciągu pół roku zmienia się więcej niż 20% składu zespołu,
– zmieniają się kluczowe osoby – przełożony, jego zastępca
– następuje awans wewnętrzny i ta sama osoba występuje w innej roli
– zmienia się zakres działania zespołu,
– przy fuzjach i przejęciach, gdy warto zmienić starą i wypracować nową, wspólną kulturę firmy,
– w czasie wspólnych spotkań słyszą: „To się nie uda, to nie przejdzie, głupi pomysł, ty to się lepiej nie odzywaj, miałeś już swoje pięć minut; po co my tu w ogóle siedzimy? Czy ktoś wie o co chodzi?”….
a wolą usłyszeć pytania, które świadczą o grze do jednej bramki, o zaufaniu i lojalności.
3

Jak?

Siłą tych szkoleń jest to, że nie tylko dają narzędzia, nie tylko uczą jak je stosować, ale przekładają teorię na praktykę biznesową. Umożliwiają natychmiast praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy oraz zaplanowanie konkretnego wykorzystania jej w przyszłości. Łączą w sobie coaching grupowy, naukę przez doświadczenie i zabawę. Pokazują jak każde JA potrafi pięknie wpisać się w MY.

Zapraszamy na szkolenia:

006-networking

Budowanie zespołu - początek

004-transfer

Warsztaty komunikacji i współpracy w zespole

003-target

Asertywność

  • Fenomenalnie prowadzone szkolenie, świetne modulowanie tempa szkolenia – to szkolenie „płynęło”, - prowadzący fantastycznie panujący nad grupą (stanowczo, ale bardzo miękko), - jestem pewien, że każda wydana złotówka na to szkolenie zwróci się po wielokroć.
    Trener wewnętrzny, Nestle Waters Polska
  • „Szczególnie proszę o przekazanie podziękowań i wyrazów uznania Panu Zbigniewowi Kierasowi. Uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni, a wręcz zachwyceni spotkaniem. Wiele się nauczyli, zdobyli nowe umiejętności, a także scalili jako zespół. Bardzo się cieszę z tak pozytywnych opinii!”
    Hanna Michalska, Kierownik Personalny, Hilding Anders Polska
  • „Szkolenia prowadzone przez Zbigniewa Kierasa to nie nudne siedzenie w pomieszczeniu gdzie jedyną atrakcją są przerwy na kawę. Zajęcia Zbyszka to przygoda, wyzwania,  odkrywanie samego siebie oraz przełamywanie swoich słabości. Wiedza jaką posiadłem pomoże mi poczuć się pewniej w trudnych sytuacjach wiedząc, że za mną stoją moi koledzy.”
    Uczestnik szkolenia "Lepiej razem" dla Hilding Anders Polska
  • „O wysokiej ocenie jakości Państwa pracy świadczą raporty uczestników po szkoleniu. W ich opinii, prowadzący szkolenie trenerzy wykazali się profesjonalizmem, niezwykłą umiejętnością nawiązywania bliskiego kontaktu z grupą oraz tworzenia ciepłej, przyjaznej atmosfery.”
    Małgorzata Ząbczyńska, PZU
  • „ Program perfekcyjnie dopasowany do potrzeb naszej firmy, - ćwiczenia powodujące maksymalne zaangażowanie uczestników - wszystkim „chciało się chcieć” .
    Uczestnik szkolenia Motywacja i realizacja dBel Polska

Spytaj o szczegóły /zamów dedykowaną ofertę