Szkolenia: Komunikacja

1

Po co?

Nie można się nie komunikować. Komunikujemy się nieustannie – ze sobą i z innymi ludźmi, chcąc i nie chcąc. Nasza skuteczność jest w tym obszarze dość prosto mierzalna – określa ją rezultat, jaki uzyskujemy. Warsztaty rozwijające kompetencje komunikacyjne służą temu, by w relacji z innymi uzyskiwać to, co jest ważne. Słowo komunikacja pochodzi z łaciny i oznacza porozumiewanie się i wymienianie informacji. Rozumienie i wymiana są wartościami, z perspektywy których przyglądamy się skuteczności naszego komunikowania się ze sobą i z innymi ludźmi
2

Dla kogo?

Dla każdego.
Dla każdego, kto chce mieć więcej satysfakcji, zrozumienia, wpływu, radości z rozmów z ludźmi wokół i z samym sobą. Dla każdego, kto chce zmienić swój dialog wewnętrzny i zewnętrzny, kto pragnie rozumieć lepiej i rozwijać świadomie to, co nieświadome, wyjść z nawykowej codzienności i wyruszyć na spotkanie z drugim człowiekiem, które często przypomina spotkanie z obcą cywilizacją.
3

Jak?

W trakcie warsztatów odkrywamy, jak szukać porozumienia a nie szukać winnych. Jak „budować mosty a nie mury”. Doświadczamy, jak bardzo jest to możliwe dzięki umiejętności budowania kontaktu na wielu poziomach równocześnie.
Praktykujemy, jak umiejętnie słuchać i wpływać na przebieg rozmowy, z jednej strony okazując szacunek i zrozumienie rozmówcy, z drugiej skutecznie wyrażając swoje poglądy oraz ułatwiać ich zrozumienie. Jak udzielać informacji zwrotnych tak, by motywowały do zmiany zachowań. Pokażemy Ci, jak wyłapywać i pokonywać pułapki komunikacyjne/generalizacje, ukryte założenia, czytanie w myślach, utożsamianie osoby z działaniem/. Jak komunikować się zgodnie ze swoimi intencjami, nie tłumacząc się, nie strasząc i nie rozkazując.

Zapraszamy na szkolenia:

006-networking

Warsztaty komunikacji i współpracy

satysfakcja

Komunikacja motywująca

003-target

Asertywność

003-user

Pochwała i Nagana

004-transfer

Informacja zwrotna

002-settings

Narzędzia wpływu

  • „Za profesjonalnie przygotowane programy poszczególnych spotkań, dopasowanie do potrzeb, elastyczność i merytorykę szkoleń możemy wystawić tylko najwyższe oceny, a całość określić jako „strzał w dziesiątkę”.
    Iwona Grela, Dyrektor Personalny, Nestle Waters Polska
  • ”Szkolenia były poprowadzone bardzo interesująco, programy dostosowane do naszych potrzeb i możliwości uczestników. (...)  Trenerzy dali się poznać jako świetni specjaliści. Doskonale znali zagadnienia, będące tematem szkolenia, szybko nawiązywali kontakt z grupą. Uczestnicy ocenili szkolenia wysoko.”
    Elżbieta Grochal, Kierownik Pionu Personalnego, BSH
  • Widziałem (i prowadziłem) wiele szkoleń, jednak to było magiczne.
    Marek Mińkowski, Trener, Nestle Waters Polska
  • „Bardzo fajne szkolenie. Informacje do wykorzystania nie tylko w pracy.”
    Uczestnik szkolenia „Udzielanie konstruktywnej krytyki i pochwał” - TVN

 

Spytaj o szczegóły /zamów dedykowaną ofertę